Følgere

tirsdag 22. januar 2013

Syden ........

Ettersom jeg nå har bestilt neste sydentur, så var det i dag på tide å lime inn bilder fra de to forrige turene. Var på Kypros 2 uker i begynnelsen av juni-12, og på Mallorca første uka i august-12. Hva annet enn å dra til Syden kan man gjøre med det møkkaværet som er i Norge om sommeren. Jeg er så gammeldags at jeg sverger til fotoalbum fortsatt. Limer inn billetter, bilder, postkort, reklame mm. Og har i etterkant utallige timer sammen med min datter, hvor vi leser og mimrer over alle turer. Og jeg kan bla tilbake for å finne info om steder hvis noen andre eller jeg selv lurer på å dra til samme sted en gang til. Selv om det enda ikke har skjedd. Jeg reiser alltid til nye steder :) I Mars går ferden til Gran Canaria. Der har jeg vært flere ganger, men aldri på samme sted. Nå skal vi låne en andelsleilighet av en bekjent, og har bestilt fly fra Karlstad. Og tro det eller ei, vi sparte rundt 10.000 kr på å dra fra Karlstad. Fikk fly tur retur 1 uke i påsken for 1700,- Det kan vel kalles et kupp. Hvertfall skal det bli deilig å få litt forsmak på vår/sommeren. Og da er kanskje ikke beina så blåhvite når man skal sette på shortsen i mai :) Supert vær og flott sol i dag også, men det kunne vært like mange plussgrader som minusgrader for min del. Ha en flotters dag alle følgere, selv om de fleste av dere snikleser uten å kommentere :)) Helt i orden det men koselig med kommentarer også :)











3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så ikke før nå at du hadde fått deg en liste:))) Blind serru!!

    SvarSlett
  2. Skjønner ingenting jeg nå, har skrevet ennå en kommentar hos deg, men den kom ikke med! jaja ihvertfall skrev jeg at det er kos med reiser. Vi skal leie oss hus i Frankrike, til sommeren. Det gleder jeg meg til. klem fra meg

    SvarSlett
  3. Vi reiser også som regel til varmere strøk for å sikre oss sol og varme. I år går turen antagelig til Frankrike - med bil. Det har vi gjort tidligere også.

    Tenk at man kan spare så mye penger på å reise fra Sverige - helt utrolig.

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett