Følgere

søndag 13. januar 2013

Jula er slitsom :)

Mener det ikke bokstavelig, for jeg elsker jula. Men det er slitsom etterpå når alt skal ryddes vekk. Jeg lager ganske mye jul når jeg først driver, men da tar jeg det over langen, så det merkes ikke HVOR mye jeg finner fram. Det er først i januar når alt skal bort på en gang, og da helst i går, at man tenker: neste år skal jeg ta fram minimalt. Men så kommer desember igjen, og ALT tas fram :) Men det er nå morosamt m jula for dessa som er små. Og for meg som er stor. Her kommer et lite bildeutdrag av min jul, tatt m mobil vel å merke. Jeg synes alt er så mye enklere via mobil, også å blogge. Bildene blir deretter da men det får dere leve med. Forresten så var jeg ute og prøvekjørte ny bil i går. Og det blei en tur på Ikea :) Fant litt nytt interiørstæsj, for jeg har jo ikke noe fra før :))) Ha en strålende søndag i knallsol og -15.



























3 kommentarer:

  1. Hei på deg Gry :-)
    Det blei da kjempe fine bilder det da... skjønner ikke hva du klager på!!! Gleder meg til å følge deg videre :-D

    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Må jo klage litt da for ikke bra i forhold til andre bloggere sine lekre bilder

    SvarSlett
  3. Ser ut som om dere har hatt en veldig koselig jul! Fint pyntet både inne og ute. Klem Lisbeth

    SvarSlett