Følgere

torsdag 31. januar 2013

Glede

Glede kan være så mangt. Jeg blei glad i går etter en god og lang telefonsamtale med en god kollega og venninne. Jeg blei også glad av å kjøpe meg avskårne krysantemum. Glad av å få det nye trebrettet mitt fra Casa Interiør, og den nye puta og pleddet fra samme sted. Noen fordeler skal man ha ved å være Casa Interiør-forhandler :) Glede er også å kjøre rundt i en splitter ny Volvo V40, som jeg endelig fikk bestemt meg for etter mye fram og tilbake, og prøvekjøring av diverse biler. Veldig fornøyd med valget hittil. Så konklusjonen her er vel at GLEDE er det samme som LYKKE. Og jeg har sagt det før; lykke kan kjøpes for penger :) Ha en strålende torsdag alle sammen. Det går mot helg :)













3 kommentarer:

  1. Gode venner er lykke ja -og de kan heldigvis ikke kjøpes for penger :) Fin pute! :)

    SvarSlett
  2. Noen kjøper seg venner, men jeg har heldigvis ikke kommet dit enda :)

    SvarSlett
  3. Lykke kan være så mangt, det skal være sikkert.
    De nye tingene var virkelig fine.
    Likte godt de fine krusene du har på brettet ditt..

    Ønsker deg ei koselig helg.

    Klem.

    SvarSlett