Følgere

lørdag 30. mars 2013

Tidenes påske :)

En uke tilbrakt på Palm Oasis i Maspalomas på Gran Canaria. Fantastisk sted, flott leilighet og supert vær. Hva mer kan man ønske seg? Ikke lange skiløyper på bakglatte ski, røyklagt hytte inne fordi spjellet ikke er åpnet, svette rygger fordi man må gå på ski med sekk som inneholder diverse fristelser da man har med barn,snøblindhet fordi solbrillene var igjenglemt mm. Noen mener kanskje at akkurat DET er tidenes påske, men der er jeg uenig. Jeg er mer glad i sydenblå himmel og basseng enn fjellblå himmel og milelange skiløyper. Men det er min mening da :)













3 kommentarer:

  1. ÅÅ så herlig! Nå er du klar for kne buksa ser jeg. Kos deg med de store barna på jobb i morgen! Klem Lisbeth.

    SvarSlett
  2. Ja hadde det enda vært litt varmere så hadde jeg troppet opp i knebukse i morgen :)) Fri i dag vet du :))

    SvarSlett